Embrace the day

Alla inlägg under november 2009

Av Rebecka - 6 november 2009 10:54

halloj!

ja jag vet att jag inte ahr skrivit på ett tag men här kommer lite kort om vad som har hänt :)

vi har haft höstlov, de började på:


Måndagen; med att jag och mamma for snabbt till stallet och sendan for hela familjen till Boden för att hälsa på mormor :) Vi blev dår hela dagen, jag och Amanda fick ta volvon själva, för vi fick inte plats i mersan.

Vi duschade och tvättade kläder och sen var de middag :9 det är nämligen mycket dåligt med vatten i brunnen hemma så vi måste fara bort för att duscha och tvätta. Amanda och jag var en sväng förbi Rebecka S också innan vi for hem, hon mådde inte så bra så vi blev inte så länge.


Tisdagen; var lite lugnare. jag var mestadels hemma, men så klart hann jag en sväng till stallet också ;) mamma hade jobbat så jag for själv dit, red en stund på banan och provade LC-dressyr programet :) det gick rätt bra, men jag ville inte galoppera så mycket då de var hårt i backen.


Onsdag; kom Sara. hon kom efter att jag och mamma varit en sväng till stallet och


forts. följer... ^.~



Ovido - Quiz & Flashcards