Embrace the day

Alla inlägg den 26 januari 2008

Av Rebecka - 26 januari 2008 00:10

hej:) hur är de...jag ska snart gå och sova men ja kan ju säga va jag har gjort idag iaf;P

först väckte mamma mig vid halv tio..

sen gjorde ja matte innan ja for med bea och linnea på stan:)

sen for ja och bea hem...linnea for den stund före oss....

sen när ja kom hem fick ja bära in ved...då passade ja på att leka lite med hundarna och kasta pinar och sen kom mam, pap, amanda och robin hem...så satt ja då här vid datan men mycket tidigare på dan då;P

vi kollade på hästar (jag och mamma) på nätet och sen har jag sett två filmer:) blaids of grory och mr. woodkock... dom var rätt bra..

(har sett bättre men de gick^^)

och nu sitter jag och lyssnar på musik och ja skriver då:P

med närmare efter tanke så var de igår de här hände för kl. är 00:22 ;P

aja nu ska ja gå och sova... ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards