Embrace the day

Alla inlägg den 10 februari 2008

-_-

Av Rebecka - 10 februari 2008 16:18

ja idag var de att stiga upp vi 10 för mamma ville att jag skulle fara och rida gutten istället för henne.. inka har blivit operead och hon vill vara med henne hela tiden typ... men ja for då till stalle och när jag stod iga mockade kom ja på.. "jag har inte med mig mobilen"... sen tänkte ja inte så mkt mer på de utan tänkte att jag kunde ringa från vera sen...jag red ut, barkacka och kom på efter en stund...ja kan ju rida och hämta min mobil..och de gjorde ja.. de tog 2 timmar fram och tillbaka och mamma kom till stallet strax innan ja skulle svänga in på deras gård...så åkte vi hem och pappa, amanda och robin for iväg... aoch r skulle hem och pap skulle på jobbet... så jag och mamma blev kvar hemma och ja nu sitter jag och läser lite manga och väntar på att bea ska komma och hämta mig:D

aja har gå nu.. ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards