Embrace the day

Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Rebecka - 3 mars 2008 22:30

...klockan 4 i morse kom pappa.. han skjutsade mig till grans och ja gick och la mig..

kl. 07.00 vaknade jag av att klockan ringde och jag gick i duschen... sen har de bara varit en tråkig dag..

matte på morron som vanligt...sen fysik..

resten behöver ni inte veta för de är inte viktigt att veta vad ja hade för lektioner...

efter skolan har vi mest varit i elevhemmet.. sen gick vi till coop för att köpa lite saker och ja lånade pengar till tandkräm...mitt kort har nämligeen pajat och är hemma så jag har inge som helst pengar...bara till bussen..

sen gick ja cicci och linnea till gymet.. tränade och sen när vi skulle vara lite i gympa salen gick cicci för hon har sin kille här:D

sen gick jag och linnea till ok...hon köpte gott och jag hede fått pengar av johanna att köpa en cola för...

sen när vi kom tillbaka såg vi lite på tv eller ser..men nu ska ja gå och sova:) ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards