Embrace the day

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Rebecka - 13 december 2009 20:38

Tjabba!

Idag ville inte ögonen öppnas när mamma kom och väckte mig :P Var så j**la trött! Tog mig i vilket fall upp och vi fort till stallet. Red Molle på planen i ca 20 min, de är så dåligt före :/ Efter stallet körde jag till Öjebyn, mamma släppte av mig, hon bytte om och for hem.

Tim och Bea tränade agility i hundhuset så jag gick dit och tränade lite smått med Inka :) Det gick lite sådär varken hon eller jag var speciellt pepp. Hon frös och jag var trött, det är jag forfarande. Efter de gick jag till lägenheten och ja, jag åt pytt och ägg, har diskat och nu sitter jag här och lyssnar på musik :) Ska gå i duschen nu och hoppas att inte Tim kommer när jag är halvvägs igenom :P

Ses^^

 

Ovido - Quiz & Flashcards