Embrace the day

Alla inlägg den 21 juni 2009

Av Rebecka - 21 juni 2009 01:19

heej

jag är inte så bra på att skriva på sommaren märker jag:D


Idag fyllde jag 18!! woho!!!

fick en massa pengar både till mobilen och kontant och så fick jag ett halsband i guld av farmor och en biabiljet av pappa:)

de var faktiskt en bra födelsedag i år:)


var först till stallet, de gick skit bra btw. ;) sen cyklade jag hem och han träffa pappa en stund innan han skulle jobba :) vi staplade lite ved men de var så mkt mygg att vi var tvunget att gå in... jag hämtade tvätten och sen drack vi kaffe ;P

sen for pappa och vid 4 tiden kom mormor och morfar, efter de kom Krille(kusin), farmor och Peter (kusin). mamma vknade strax efter att mm och mf kommit då gjorde vi tårta:)

sist men inte minst kom Carola, Görant, Celina och Davin då fikade vi lite till :)

vid 9 tiden skulle mamma till jobber och då var bara CGCD. kvar men samtidigt som mamma...


när mamma for har jag spelat diablo 2 (amanda hjälpte lite) oxh nu sitter jag här :D ska gå oxh lägga mig nu men ville bara skriva de här först :)


God natt ^^

Ovido - Quiz & Flashcards