Embrace the day

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Rebecka - 9 augusti 2009 14:09

tjabba!!!


Låt mig börja med gårdagen ;P

först var jag flitig och solade :P ve var varmt som bara den:D

sen fick vi skjust av mamma och pappa till mormor där vi gjorde oss i ordning :) vi fick mad och ducshade, sen fixade Amanda mitt hår och lite av sminket ;)

efter de bar de av till... WESTWRNFARM XD

de var kul vi dansade en massa, träffade en massa folk, Manda blev stämplad på lilltån och jag fick skavsår:D men vi hade skit kul:)

E-Type var där så de var ett jädra drag ;P 

de hade jag på mig

de skulle hon ha men hon bytte^^


sen idag har de inte hänt mer än att jag har duschat ut dust it ur håret och ätit, jag och sen kom mamma och hämtade så vi slapp åka buss hem :) de var skönt^^


nä nu ska jag göra ett test:D ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards