Embrace the day

Alla inlägg den 1 maj 2010

Av Rebecka - 1 maj 2010 22:30

Halloj :)

Dagen har varit relativt lugn :P Nu har då båda slocknat i var sin bur :) jag ska säga att det inte är lätt att försöka hålla igång en valp som bara vill sova ;P


Fick ingen sovmorgon i morse för mamma väckte mig kl 8... min tur att vaka över odjuren ;) Hon hade jobbat natt så hon tog helt enkelt över min säng ^^

Ja, jag steg då upp i varje fall och åt frukost, koplade in datorn och släppte ut hundarna en sväng :) Efter en sedan rätt lugn stund väckte jag pappa och sen började jag se på Ronja rövardotter ;) Det var ett tag och jag råkade klicka fram den när jag lyssnade på musik på datan :)


Kl 16 vaknade mamma och då åt vi middag, grillade korv och mos :) . och sen for jag till stallet för att titta till hästarna :) De stod och åt så fridfullt :)


Väl hemma iden har jag bara lekt med valparna och sutit vid datan när de har sovit :) och nu ska jag gå och sova :)

Ses ^^

Ovido - Quiz & Flashcards