Embrace the day

Alla inlägg den 24 april 2011

Av Rebecka - 24 april 2011 20:14

Tjenna!

Som ni säkert lagt märke till har jag åter igen ändrar designen på sidan. Jag hoppas ni tycker den är fin. Har lekt lite med googles fotoprogram som heter Picasa. Det är ett riktigt kul och bra program.


Va har mer hänt idag jo, jag och mamma har varit till stallet och det var en riktigt härlig ridtur med underbart väder. när vi kom hem har jag läst mer ur en bok som jag köpte i lördags; Tunnlar heter den och än så länge så ha den varit riktigt spännande. (Detta kommer från någon som har läst ungefär 4-5 hela böcker i hela sitt liv). Den har jag i alla fall bestämt mig för att läsa ut. 


Just nu sitter jag och mamma och tittar på Det blir bätttre på 3:an. Ikväll är det Jonas Gardell som berättar om sitt liv. Det är riktigt intressan faktiskt.


Det sista jag tänkte skriva om idag är vad som hände igår när jag så drastiskt var tvungen att fara iväg. Vi for nämligen till Pite för att se på Sucker Punch. Den var GYMT bra! Och jag rekomenderar den helt klart till alla som gillar action och fantasy. Efter de fick Amanda äntligen sin födelsedagspresent, ett kamerastativ. Hon fyllde år för 2 månader sen... hur som helst det blev en lyckad kväll och alla kom hem nöjda och glada. 

       

 

Nä, nu ska jag se tv eller kanske fortsätta läsa min bok.

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards