Embrace the day

Direktlänk till inlägg 2 mars 2008

söndag

Av Rebecka - 2 mars 2008 19:20

ja idag var de upp vin 10.30

de var skönt att sova lite längre:D när vi hade ätit frokust gick vi åter igen till baren:)

där började tävlingarna kl 12.00 då var de diamantvaskning... sen var de semifinal:) sara var i de första hitet å jag och mattis var i andra:)

jag slog båda dom för ja kom vidare till final:D (stålt! dom har hållt MKT längre än ja och är duktigare) mattis kom sist i vårt hit och sara kom näst sist i sitt och ja...ja kom först i vårat;D

de var kul att för en gångs skull komma längre än dom:D

men sen var de så final(efter lite mat)

de kunde ha gått bättre dock.. jag kom fema.. men ja fick min första pokal:D så jag är ändå jätte glad:D

efter prisutdelningen var de bara att börja packa...

jag och sara han prata med mattis i ca 1 timma men sen skulle de åka.. så jag och sara gick och hjälpte med den sista packningen och sen bar de iväg...

vi för först till vittangi för att drick lite kaffe hos agge, rickard, mattis och de andra i deras fam. :) och vi for från dom ca kl.5- 5.30 och var inte hemma fören halv tolv...de var en lång biltur med snörök, gamal rock och radio nova;P (m.m.)

väl hemma var jag sviiin trött men ja kom inte i säng fören 12... ses^^

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 24 maj 2014 20:59

Halloj!   Otoligt det är andra dagen i rad jag skriver... Hur som dagen började med att jag föiljde med Sofie och hennes kompis Emma till PRK för att titta på dressyrtävling. Åse en bekant till Sofie skulle tävla på en av sina hästar så vi koll...

Av Rebecka - 24 maj 2014 00:06

Halloj! Snacka om att tiden går fort! Jag har inte bloggat på typ två år... och mycket hinner hända på den tiden: Har snart jobbat på samma jobb i 4 år, Oj va tiden går! Inte för att jag vill byta, även om det har varit stressigt och frustreran...

Av Rebecka - 8 januari 2012 15:59

Hej, Alltså jag måste ju vara en av de sämsta på att blogga när jag skriver ett inlägg jag inte ens följer upp  Hur som helst så hade Angelica rätt jag var Babydoll från Sucker Punch.   Bild på mig finns på syrrans blogg vid den tid de här s...

Av Rebecka - 16 september 2011 15:37

Hej! Ja, nu var jag här igen. Det var ett rätt bra tag sedan jag skrev men det är för att jag helt enkelt inte haft tid och sedan glömt bort det...   Nu har jag i varje fall semester som började i måndags. Då tänker kanske vissa "vad  semestrar...

Av Rebecka - 6 juni 2011 22:34


 Heej! Ja den senaste veckan har varit jätte bra! Amanda har varit här med sin katt och vi har gjort massor och ingenting. Vi var och handlade tillsammans, det blev dyrt, men det behövdes. Hon hängde med till stallet i lördags, tro det eller ej, fö...

Ovido - Quiz & Flashcards