Embrace the day

Alla inlägg under mars 2008

Av Rebecka - 1 mars 2008 19:06

...kl. 4 ungefär tittade vi på klockan sist och morronen där på var vi tvungen att gå upp 9.30 eller iaf jag för ja skulle duscha...

sen åt vi frukost och kring 12 gick vi till baraen för då var de meningen att tävlingarna skulle börja men de blev senare..

jag hade inte tänkt vaska först för ja mådde lite halv dåligt..men dom tvingade mig..:/ de gjorde inte något för efter alla hade ätit lunch var de tävling och jag kom tvåa i mitt hit den dan:D

pannorna var mkt mindre än de brukar men de gick bra förde var allt annat oxå:D (utom kornantalet)

sen hade vi en jätte rolig kväll:D alla vuxna + mattis drack och jag och sara satt och prata och skrallade med dom:D

sen vi 22.00 tiden var de en trubbadur som spelade en massa låtar för oss:D

han var jätte bra;) och hans flickvän med;D

de var svin kul:D alla sjöng med...

men sen när baren stängde var de inte lika kul;P jag och sara pratade lite med mattis och sen gick vi och la oss:) kl. var kanske kring.. 2.30 :) alltså inte inte lika mkt som kvällen innan:D natt natt^^

Ovido - Quiz & Flashcards