Embrace the day

Alla inlägg under juni 2009

Av Rebecka - 6 juni 2009 15:09

tjena

idag har jag och amanda kört bil på inhägnat område :D

de var kul och de gick riktigt bra :)

fick starta och stanna, backa och lite sånt... mest köra runt och växla mellan 1:an och 2:an och de gick oxå bra ^^


nu är jag hemma och vi ska äta innan jag och mamma ska titta till molle och den nya hästen i stallet som heter abbe ^^


men vi ses *,*  

Av Rebecka - 5 juni 2009 00:44

hej

ja de e sent men har inte haft chansen att skriva fören nu:)

har nämligen först haft sovmorgon:D sov till 10.19 de e inte så länge ja vet men de var skööööönkt:D

sen har jag sett film på youtube:)


efter de kom bea och cicci och vi har grillat flintastek :9 se var svin gott

cicci grillade och jag tittade på :D bea

sen har vi bakat en paj och sett två filmer... Robin Hood och Tarzan XD

ja och nu sitter jag här med bea:) cicci har gott och lagt sig och jag ske oxå gå snart:)

så god natt^^


jo en sak till nu är physalisen så här stor:)

Av Rebecka - 4 juni 2009 10:39

jah kommer från det sista matte provet jag kommer ha för resten av gymnasie tiden.... och de gick rent å helvete!!!

första delen kanske gick bra....kanske....

men andra delen gick inte ALLS!!!

aja nu ska jag inte sitta och klaga utan önska cicci lycka till för hon skriver ännu...

matte c suuuuuuger.....

aja men vi ses:)

Ovido - Quiz & Flashcards