Embrace the day

Alla inlägg den 14 maj 2009

Av Rebecka - 14 maj 2009 14:13

hej igen;)

tänkte ge lite bakrund;P

som ni fattat går jag 2:a året på grans nu:) men de har hänt många andra saker som jag inte skrivit:)

Lägenhet:

Jag och Cicci en klass kompis har flyttat till en lägenhet i öjebyn - där är skolan. Jag ska ta bilder på den och sätta ut men vi måste bara städa:D

inte bara de jag får ha min hund med mig på skolan så hon bor med mig och Cicci i lägenheten:)

Molle:

ni kanske har listat ut de redan men vi köpte faktist honom:) han är för övrigt världens goaste:) de e bara synd att jag inte hinner rida han så mkt.

annars har han blivit jätte duktig och är jätte snäll:D men en riktig godisgris;P




Av Rebecka - 14 maj 2009 13:05

Hej!

idag har varit en bra dag.

Första hade vi sh vilket kanske inte var så kul, men sen hade vi idrott A och då spelade vi baseboll :D de var svin kul och jag fick tom in nåsa riktigt bra skott:D

sen slutade jag och de andra i min klass som inte går Fysik B, för de har farit på studie besök på kappa;P


Nu har jag duschat och känner mig glad:) lyssnar på musik och chillar;P ska på kurs senare med min morbror, så att jag äntligen kan börja övningsköra;D

 men nu drar jag ses<(^,')>

Ovido - Quiz & Flashcards