Embrace the day

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Rebecka - 28 maj 2009 19:34

hej igen:D

nu har kvällen kommit:)

jag och cicci har varit på stan och jag har köpt kläder =o händer inte ofta:P

köpte två linnen från HM och ett sjupack sockar från HM :)

köpte där emot inte de jag skulle:/ skulle köpa byxor och unterkläder men blev inte så...cicci köpte en hel outfit, linne, sockar och shorts från HM och en väst från JC:) very nice ciccis nya kläder 

sen åt vi på sunes:D gooooott:9

och nu sitter jag här ska snart gå till bea och se på film:) de blir bra:D


god night i för väg ;P ~~,

Av Rebecka - 28 maj 2009 11:22

hej

har just haft prov hela förmiddan... kemi A nationella....

de gick jätte bra i början men när jag kom till del II så gick de bara nerför:(

det blir inget mvg-prov så vi får hoppas på ett v-prov i alla fall för då blir de vg i kursen...


igår hade i smahälls prov och de gick ännu sämre! de handlade om eu och med tanke på att vi har suttit med näsan i en kemibok han vi knappt plugga till samhällsen....de sööög!!!


men men vad gör man... nu är de bara ett prov till i, Matte C nationella.

där måste jag ha ett starkt vg för att få vg i kursen och matte just nu är Tung!


men nu ska vi inte vara ledsna ska ha en ledig dag i dag och bara sitta vi datan.. efter skolan vill säga:) sitter och väntar på cicci som fortfarande gör provet:S hoppas de går bra för henne^^


men, men nu ska jag dra:)

höres^^

ps (våran physalis är så här stor nu :D dsden blir större

Presentation

Omröstning

Känner jag dig? '.'
 Ja
 Nej
 Inte än :P

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards