Embrace the day

Alla inlägg den 13 november 2010

Av Rebecka - 13 november 2010 16:50

"Hej! mitt vinterland..."


Halloj.

Ja som säkert många andra har skrivit så är det äntligen vinter. Vet att jag inte har skrivit på ett låååångt tag men jag har inte riktigt funnit tiden och orket för det. Och det är inte så att jag inte haft sakera att skriva om för det har hänt så mycket sedan sist att jag inte vet vart jag ska börja!


Som alla redan vet så har jag flyttat till mitt eget ställe nu och det är det bästa jag gjort sedan jag gick ut gymnaseit. Jag trivs jätte bra! synd bara att det inte är så många som haft tid att hälsa på.


Hade två jätte fina myskvällar, på den första kom Cicci och Bea och på den andra kom Amanda och Angelica. Efter det så har jag varit och hälsat på Cicci i Skeleffteå och varit på markerad på Western Farm. Så klart har jag jobbat en massa och ut över det har jag varit med Amanda som bott hos mig i nästan två veckor. Snacka om att hon skämde bort mig! Hon lagade maten klart till det att jag kom hem och städade när jag var bort. Nu är khon dock i Stockholm över helgen med Angelica och hennes kompis, och efter det kommer det nog dröja ett tag tills hon kommer till mig igen.


Sen då? Ja, efter de har vi kommit till idag. Har varit i stallet och ridit barbacka på min älsklig ^^ det var Jätte mysigt och något jag verkligen har saknat. Läs mer om de på MinMolle. Sitter just nu och väntar på maten. Jo jag har köpt ett Nintendo DS för två helger sen:

 

Skit KUL! Ha det bra!


Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards