Embrace the day

Alla inlägg den 19 november 2010

Av Rebecka - 19 november 2010 11:38

Godmorgon Sverige!


Fredag och jag ska snart till jobbet :) tänk att vi redan är inne på mitten av November. Snart kommer nästa lön, sen har månaden gått och det blir December. Innan man hunnit fatta det så kommer julen inrullade och sen nyår. Då stannar man helt plötsligt till och tänker vart tog det här året vägen?

 

Sara kommer till mig ikväll. Yeah!! ^^ Det var ett tag sedan vi sågs och jag har spenderat hela morgonen med att städa för att ge ett bra första intryck. Nä nu vill hunden ut och jag måste till jobbet.


Ses^^

Av Rebecka - 19 november 2010 00:19

Halloj ^^


Tänkte jag skulle göra något lite annorlunda det här inlägget och med bilder visa vad som hände i oktober :)

   

I början bakade jag och syrran Cup Cakes ^^

   

Det har blivit en hel del promenader med hunden Både dagtid och sent på kvällen.

   

Hade inflyttnings mys! Först fredag, har dock inga bilder på de, då kom Bea och Cicci ^^. Sedan hade jag mer inflyttningsmys med Amanda och Angelica :) Vi åt sushi som Amanda lagade och såg på två filmer ^^

   

Dagen efter gick vi på stan en stund innan de skulle med bussen till Luleå :) Samma kväll tog jag och Emma en lång promis upp på berget ;P

Helgen där på for jag till Skellefteå och hälsade på Cicci  Vi hade jätte kul tillsamman med hennes kompisar och själva ^^ På bilden skulle vi på maskerad, vi är superzombievampyrhippis o.O

     

Detta är bara några mysiga bilder jag tog den veckan. Isen började lägga sig på sjön, Emma ligger och myser i min säng och ja rinnande vatten en regnig dag

     

Sista helgen i Oktober var det Halloween och då skulle jag, Amanda och Angelica på Farmen och festa. Innan de for jag och Amanda på stan för lite sista minuten shopping. Det var då jag köpte mitt DS ^^. Jag och Syrran for och åt Sushi till middag :9

   

De sista bilderna blir av oss tre på farmen :) Amanda=Katt, Angelica=Leopard och Jag=Alien ^^ Mycket lyckad kväll med en topp av spänning. Men jag måste säga att det var den värsta bussresa jag någonsin åkt! o.O


Det summerar typ alla toppar av Oktober. Sen har jag jobbat en massa men det är en annan historia ;)


Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards