Embrace the day

Alla inlägg den 31 maj 2011

Av Rebecka - 31 maj 2011 01:49

Halloj!

Jag är inte så bra på många teniska saker och datarelaterade saker... Detta märkte jag ganska nyligt efter att jag skapat ett konto på Twitter. Jag vet nu tänker ni säker "FJORTIS" eller "Tönt" eller kanske "jaså?". Nä, jag kan inte läsa era tankar... Så nu undrar jag vad tyckter och tänker du om twitter? Lämna gärna en komentar på bloggen. Tack :)


Hur som helst för att komma till saken tog det mig minst 2-3 min att komma på hur man la in komentarer på sin egen sida. Hehe... sen ska man gå till den ena och tredje sidan för att göra ditt och datt, jag kan ju säga att jag kanske skulle ha gjort det i ett mer vaket tillstånd.


Innan jag nu ska gå och sova så tänkte jag kort säga vad som hänt idag; Jag har jobbat, varit hemma med hunden, varit till stallet och ridigt och sett filmen Asterix och Vikingarna. Den var bra! Jag har en svaghet för teknat och animerat. Barn filmer is the sh*t! Här kommer några bilder;

  

  

Tänkte ladda upp en video på youtube också men det funka inte... Som sagt jag är inte bra på data :P

God Natt. Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards