Embrace the day

Alla inlägg den 6 april 2010

Av Rebecka - 6 april 2010 17:27

Halloj ^^

Det var ett tag sen :P

Har inte varit inne här på ett tag för att jag bara inte har ides ;P

Men men nu är våren och påsklovet här :D Tja det började egentligen torsdagen förra veckan :P och solen väl inte varit framme lika mycket som amn har hoppats men när den har det har jag varit där och gassat, druckit lite kaffe och ätit en bit rulltårta^^

   

Än så länge har jag hunnit rida en hel del och jag har även hunnit vara till syrran :) vi gick på maskerad som var mer eller mindre lyckad....

I alla fall jag har spelat Spyro på Amandas wii och har kommit rätt långt :)

 


Vi åt påskmiddag med familjen på fredagen, oxfilé och potatisgartäng :P mums! och så mycket mer än de har det inte hunnit hända. Ja, jag och mamma var till lägenheten för att vattna blommor, dusch Inka och oss själva :) sen när vi kom hem såg vi 2012 på datan och åt middag och lite gotta efter de ;) 

Idag har hovis varit och imorgon ska jag cyckla till stan ^^


Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards