Embrace the day

Alla inlägg den 27 april 2010

Av Rebecka - 27 april 2010 19:30

Tja!

Nu är jag här igen :)

Ja dagen började med att jag blev väckt av två hulliganvalpar och en väckarklocka :P

 

Ja, så jag steg upp kl.06.20 och släppte ut dem innan jag gjorde frukost och väntade på att mamma skulle komma hem :) När hon kom hem var det dags för mig att fara till skolan och jag kom ganska lagom till lektion :)

På luchen var jag dock tvungen att fara till lägenheten för att hämta gympakläderna :P Vi spelade vollyboll ^^ de var kul :)


Efter skolan for jag, Amanda, Lottie, Petter och Tim för att prova kläder på Grolls till modevisningen :) vi fick med oss två outfits till killarna och Lottie :) Efter de for vi in i stan och åt årets första mjukglass, mmm ^^ Och på de for jag, Cicci, Amanda,Lottie, Victor, Marcus och Robin på Pit Stop och åt ^^ goooott  


Och nu sitter jag och Cicci och lyssnar på musik och jagf förhörde henne nyss på foder. Nä, nu ska jag surfa lite till och sen gå och sova :)

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards