Embrace the day

Alla inlägg den 21 april 2010

Av Rebecka - 21 april 2010 19:04

Hej:)

Ja som jag så tidigare idag så är det en bra dag idag :)och som lovat så ska jag sätta ut åt minståne en bild på Emma :) och även två på Zoocci som är vår andra valp som vi hämtade i freddags :) de är syskon :) och dom är då helt underbara ^^

   

Zoocci ^^  Ja hon är en schäfer ;)

 

Min Emma ^^   


Ses^^

Av Rebecka - 21 april 2010 13:32

Halloj! :)

Idag är en MYCKET bra dag :D

Fick tillbaka resultaten på ett prov som jag hade igår och jag fick VG :) Jag fick veta nyssa att Sara har tagit sig till Stockholm och hon verkar må bra :) Det är soligt ute och... :D jag har fått en valp i måndags som jag har varit hos igår ^^ hon heter Emma och är en schäfer :D (jag kommer att sätta in bilder så snart jag kommer till en bättre dator).


Jag längtar till helgon så att jag får gossa med min baby ^^LÄNGTAR!!


Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards