Embrace the day

Alla inlägg den 26 september 2010

Av Rebecka - 26 september 2010 21:17

halloooo ^^

Har faktiskt hänt lite roligt idag.

Var på stan idag. Japp, på en söndag. Var med Amanda och köpte biljetter till club nordic på fredag. Efter de var jag in på Make up store och köpte lite smink.

Blev en consealer och en cake eyeliner. Efter de skjutsade jag Amnada och Angelica till Lövskär där de skulle klämma rom, hehe. Men det blev inte att de skulle jobba nå idag så vi fort till storheden för lite shopping.



Först gick vi på Ö&B, där köpte jag tvål och två stekpannor. Sen gick vi in på

Djur Magasinet där jag investerade i en klicker och en klotång till hunden. Sen for vi över gatan till Inter Sport och hittade ett par jätte fina och sköna skor. 

Efter de for vi till Dollar store, hann precis innan de stängde, köpte lite mer sminksaker. Ja, och efter det hamnade vi på Coop på storheden och där handlade jag en elvisp, stålar och en bok som heter 'Muffins och kakor'. Sist men inte minst for vi till Ica Maxi där jag köpte två bh:ar och nästan ett par uggs. Efter enn lyckad shopping tur bar det av till stan där vi släppte av Angelica innan vi for och köpte Sushi, smuuum   

 

  Sopping resultatet                                             Maaaat!

(och for er som känner mig BH:n är rosa :P)

Ses^^  

Ovido - Quiz & Flashcards