Embrace the day

Alla inlägg den 28 september 2010

Av Rebecka - 28 september 2010 10:50

God morgon :)

Eller kanske god dag. Har varit vaken sen nio.Vaknade dock som vanligt kl. 7 för att ge hundarna mat och när jag skulle släppa ut dem bet frosten i träden och på marken. Det var jätte kallt! Det var dock inget som störde hundarna och när de var klara kröp jag tillbaka ner i sängen.


Upp kl. 9 var det här näst för att tvätta hunden. Och för er som inte vet det här än, så ska jag flytta till en jätte fin etta på Bergsviken. Bilder kommer jag sätta in när flytten är klar :)

Sitter i varje fall just nu och käkar frunch. Kände mig rätt ambitiös när jag gjorde den men i vanliga fall ser den inte så fansy ut som nu ;)  Efter detta ska jag göra mig för jobbe.

Ha en bra dag :)



Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards