Embrace the day

Alla inlägg den 30 september 2010

Av Rebecka - 30 september 2010 11:09

Heeej! ^^

Nu är jag äntligen inne och stället är jätte fint!

Hade inte jätte mycket saker att ta med men det tog ändå upp nästan hela bilen. Det var kallt imorse och eftersom jag skurade båtten på Emmas bur så sov hon inte i den i natt. Detta resulterade i att hon väckte mig kl.06.12 och ville stiga upp. Jag tänkte ungefär "aldrig i livet! Gå och lägg dig igen!".

Steg i varje fall upp 7 för att ge hundarna mat och packa det sista. Sen bar det av^^

Här sitter jag nu och äter lunch medans jag beundrar hur lyckligt lottad jag är som har lyckts hitta en så fin bostad nära jobbet.

Emma ligger och fiser i soffan och vi ska snart ta en promenad i  höst solen.


Här kommer de där bilderna som jag lovat:


             Hallen .....................................Köket


  Allrumsdel .............................................Sovrum

 

Utsiktren från altanen ^^

Ha en bra dag!

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards