Embrace the day

Alla inlägg den 6 februari 2011

Av Rebecka - 6 februari 2011 18:17

Nämen Hej.

Ja, jag vet åter igen ett jätte stort hopp sen jag skrev sist och jag försökte verkligen men så kronglade dator, tider och lathet till allting och ja, där är min dåliga ursäkt.


Någon annan som jag Måste be om ursäkt till är min underbara ex-sambo Cicci. Hon har fyllt år för en vecka den och även om jag skrev grattis på hennes fb så känner jag mig jätte dum som inte har ringt henne även om jag tänkt göra det. Så Förlåt och GRATTIS I EFTERSKOTT!!! ^^Vi måste ses snart.


Förutom det så har jag varit på en lång promenad idag med älsklingen! Som jobbigt nog har börjat löpa... Det var kallt ute så det blev långkalsongen under brallorna och ett raskt temp i steget för att inte frysa.

 

Ju större dersto bättre ^^


Jag har satt mig själv på godisförbud ett tag för det har blivit lite väl mycket den senaste tiden och det gillar inte mina tänder. Och för er som säger men det är ju bara att borsta tänderna så, visst men mina tänder är inte så starka så det innebär att jag kanske måste borsta 3 gånger om dagen... Förstår ni då hur För Mycket godis det blivit.


Hur som helst ska jag inte uttråka er med mina tänder utan vill bara säga, ha det bra och bosta tänderna tills nästa gång ;)

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards