Embrace the day

Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Rebecka - 7 februari 2011 23:38

Hej igen.

Ja, jag sa att jag skulle skriva igen och tanken var att jag skulle göra det tidigare. Jag var i varje fall in till stan och där köpte jag lite saker som; Ett par shorts, hudkräm och mat.

   

Gallerian! Jag köpte de shortsen på Cubus.

Naturligt vis kunde ju inte denna dag gå fint och lätt nä, för när jag stod i kassan på Coop så funkade inte mitt kort. Det var något med nätverket. Han i kassan sa då att jag kunde ta ut pengar och komma och betala sen och min första tanke var ja men det är ju lungt det finns ju en bankomat i byggnaden. Men nä, den ville naturligt vis inte heller vara på min sida så, jag sa till killen " kan jag lämna varorna här och ta ut pengar någon annanstans." Han hade inget emot det så jag satte av mot Småstaden. Och ni vet när man har jätte bråttom och det känns som att allt går jätte sakta. När jag kom till bankomaten var det ju naturligt vis en lång kö! Jag fick i varje fall ut mina pengar och gick och betala och allt var till sist frid och fröjd. Det jobbigaste med hela den här historian var att jag hade inte all tid i världen för sista bussen skulle gå 18.15 och jag hann dit då klockan var 18.10 Ville ju inte direkt hem med alla varor...


När jag kom hem har jag gjort mat, tvättat, sett film och städat golvet. Och nu ska jag äntligen gå och sova.

Den är bra :)

Ses^^ 

Av Rebecka - 7 februari 2011 15:16

Halloj.

Idag är jag ledig. Har sovit till kring halv ett och sen har jag och Emma varit på en lång promenad. Det var kallt idag också det var bara att klä på sig och hålla ett bra tempo.

   

"Jag har lärt mig apport^^"


Kommer skriva en gång till senare och kanske ha lite fler bilder. Ska nämligen fara in till stan (Piteå) och handla m.m Så, vi hörs lite senare.

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards