Embrace the day

Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Rebecka - 16 februari 2011 23:45

Halloj!!

Här kommer en liten uppdate:

  Jag lagade Potatis och Purjolökssoppa förra veckan.   Jag och Sara var ut i Fredags, träffade lite trevliga typer ;) Jens   Nisse   Jens och Nicklas   Vi skulle till Caffelina men hamnade på Alstars :P     Socker piggar upp :P   Sara körde på ÖL!!   Och jag drack 2 Red bull..


På lördagen firade vi våra två 30 åringar! Ante och Robert :)

  Detta inledde vi med Bowling. Ovan har vi Pia (V) och Johan (H)   Henke   Ante kollar ställningen, Agnetha och Theres sitter där bak.   Seved är konsentrerad..   <Robert och Seved>   Från vänster: Robert, Seved, Johan, Theres och Pia   Efter bowligen bar det av till Seved och Pia för att äta middag. Ovan: Seved, Henke och Olle   Robban och Theres   Olle, Henke och Johan   Det var förbaskat Gott ska jag säga!     Efterrätt!!   Theres provade lite av allt ;)   Efter det drog jag, Ante...  ...Robert och Theres till Kalles inne i Pite :)   Där träffade vi Erik och Sebbe.


Sist men inte minst så har detta hänt idag: Jag har Sovit till kl. 09.40 ungefär, tog en dusch, tog ut hunden och for till jobbet. Jobbat till 18.15, gick och handlade och när jag kom hem så fick hunden mat. Efter det skulle hon ju då ut och jag passade då på att..

  Det var kallt!

Dra på mig pjäxorna och åkte en sväng med skidorna!

   

Åter igen... Det var kallt!

Nu ska jag i varje fall gå och sova. Hoppas det var en bra uppdate :)

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards