Embrace the day

Alla inlägg den 5 oktober 2009

Av Rebecka - 5 oktober 2009 16:54

Hej

Idag har vi provat ut våra studentmössor :D Hela min beställning gick på en hel del men man går bara ut gymnasiet en gång ;)

I detta paket beställde jag: mössan med överdrag, glas, penna, skor, byxor och en guldpenna. :)

Sen hade vi engelska, lunch (spaguetti och köttfärssås), genetik och sist hund. Jag har lånat nicki nu som sagt tidigare för att inka löper just nu. De gick bara men jag var den enda som var på lektionen för Amanda som har samma övningar som jag var inte där och de andra som går hund med mig, tränar blodspår med sina hundar.


Nu sitter jag i fritidvillan med cicci och kollar till kiosken ;) Som vi har hela oktober(jag, cicci, amanda, greta och bea). Och nu ska vi ta ett parti biljard.

Ovido - Quiz & Flashcards