Embrace the day

Alla inlägg den 14 oktober 2009

Av Rebecka - 14 oktober 2009 20:45

Tja

Idag har det varit en bra och något stressig dag.

Det börja med att jag väktes av Krill kl 05.10 på morgonen för jag skulle skjutsa han till jobbet och sedan sno bilen :)

Jag skulle nämligen ha den sen...

När jag kom tillbaka hem så var de raka vägen tillbaka till sängen där fick jag sova tills klockan var typ 07.05 då jag fick ett sms av Krille.. Som jag ignorerade och somnade om.

15 min senare ringde larmet och det var bara att stiga upp, äta och sen fara till skolan.

Första och andra lektionen hade vi ellära och då fick vi lära oss om säkerhet med el och ja hur man kopplar ihop sladdar, kontakter, stömbrytare och lampor. Det var rätt så kul, hann allt utom att "göra" en skarvsladd :)


Lunch dags...

Det var soppa till lunch. Jag åt nästan bara mackor.... Den var med andra ord ingen hitt.

Det värsta var dock att mitt i mate kommer jag på att jag måste till Roknäs för att hämta Nicki vilket gjorde att jag Kom 10 min sent till min lektion.

De gjorde inte så mycket verkade de som när jag till sist hittade var vi skulle vara.

Vi hade agility med en instruktör som heter Sofia. hon var jätte bussig och nicki var jätte busig. Dagen slutade bra och nu var de dags att hämta Krille.


Väl i Roknäs när jag hämtat Krille for jag till lägenheten för att hämta mina solrillor och sen bar de av till stan för att söka sponsring eller ja utlåning av kläder.

Vi for först till Lantmanna, de vi positiva och hakade lätt på vår idé :)

sen for vi till Arbete och Skydd och de var om möjligt ännu mer positiva till förslaget och började fråga ut oss om vad vi tänkt oss och när vi ska ha de osv.

Så jag och Bea gick på moln när vi kom där ifrån ^^


Nu sitter jag här och käkar muffins... Har hämtat upp Bea och gått ut och gått med Teo i samma veva.

Ja och som sagt så sitter jag här nu och ska sluta upprepa mig ;P

ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards