Embrace the day

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Rebecka - 8 oktober 2009 12:58

idag började jag med att torka kudden från nattens dregel...det var filmkväll igår och jag somnade till "Black girls gone wild" därav dreglet på kudden.. Fortsatte så till frukostbordet och satte i mig två stora matskedar oboy och en skvätt mjölk ur kartongen, råkade ta sista skvätten men för att slippa slänga den och köpa ny mjölk så fyllde jag på med lite vatten istället ;)

På vägen till skolan mötte jag vår kära blottare som var i farten med att skrämma småflickor på mopeder med oranget hår. Skulle behöva klippa mig förreste, tror jag ska gå förbi fårladan senare efter skolan och låna saxen där. Förstaårseleverna har precis slaktat lammen med dom så de borde ligga kvar nån kvarglömd. Annars vet jag inte helt, har varit ganska lugnt...älvsbyrånet gick fint, lyckades skylla över rånet på nån gammal gubbe som bodde i närheten. Appropå det, måste gömma helikopetrn bättre innan jag sticker till Island...tror jag ska ställa den i nån farstu.


Det var allt för mig, tack o hej =)



Ovido - Quiz & Flashcards