Embrace the day

Alla inlägg den 15 oktober 2009

Av Rebecka - 15 oktober 2009 17:33

hej

idag började med en jätte konstig dröm... en av mina lärare stod och predikade om hur dålig jag var på att köra bil men så ringde klockan, och jag steg upp :)

första lektionen var kemi. den gick så klart bra de var inte så svåra grejjer vi började med.

sen hade vi kurt :) (genetik) vi pratar om nedärvning av färger hor djur och vi fick turas om att gå till tavla och skriva en massa saker som; rutscheman, gameter, osv.


Pizza till lunch ^^ de var gott jag åt två bitar och efter de gick jag och kollade på när robin, tim och victor dansade i gympasalen. de var såå söta ;P

gick förbi facket i skolbyggnaden och upptäckte att vi fått tillbaka våra historia prov :) de gick skit bra! jag fick oväntat nog MVG och är mycket nöjd :D


tredje lektionen hade vi religon där vi pratar om världssvält och fick se en film från en gala för världens barn.

efter de hade vi genetik igen och nu fick vi de en film om sjukdommar och genmanipulering.


   


nu sitter jag hos krille och ska snart se film ska vara här hela helgen. ska hämta hit sara, amanda och emma också så jag inte blir så ensam och uttråkad medan krille är på jobbet :D

jag ska vara hundvakt som jag säkert nämnt tidigar:)

men nä nu ska vi se på breave heart (om de stavas så :S)

ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards