Embrace the day

Direktlänk till inlägg 11 september 2010

lördag

Av Rebecka - 11 september 2010 10:46

Heeeej ^^

Det var länge sen. Jag har inte varit så duktig på att skriva på senase tiden >.< Men det är inte alltid tiden räcker till... oki, jag ska inte ljuga. Jag har halvt glömt bort bloggen eller inte idats skriva :P


Men nog om de. Jag och syrran var på kareokefest igår, fast de blev inge kareoke -.-' Sen gick vi på stan och käka kakor. Vi träffade lite kul folk ;P Tess var med några kompisar utanför Heroes, sen var det någon trevlig Göteborgare, sen min föredetta kollega  Erik, sen några andra trevliga typer vi inte visste vem de var '.'? Och sist men inte minst mötte vi upp med Bird och Max vid Alstars :)


Vi var hemma typ 4.00 och jag ska säga att jag typ en.g Klockan ringde 07.00 och sen 09.00, somnade om båda gångerna men till sist ringde mamma och väckte mig kl 09.20 och då var det bara att stiga upp. . . Upptäckte sen att Sara hade ringt vid kvart i fem i morse. Men jag kan säga att det har jag inte hört :P       

Vädret är underbart och höstens alla färger ler mot mig när jag ser ut genom ett dammit fönster, några få blommor kämpar för att överleva de kalla nätterna. Daggen ligger som ett fint täcke på marken och jag blir lite blöt innanför tofflorna när jag drar mig ner mot huset. Öppnar dörren, möts av 3 stora hundar och tänker ska jag gå tillbaka till sängen...

   

Ses^^ 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Rebecka - 24 maj 2014 20:59

Halloj!   Otoligt det är andra dagen i rad jag skriver... Hur som dagen började med att jag föiljde med Sofie och hennes kompis Emma till PRK för att titta på dressyrtävling. Åse en bekant till Sofie skulle tävla på en av sina hästar så vi koll...

Av Rebecka - 24 maj 2014 00:06

Halloj! Snacka om att tiden går fort! Jag har inte bloggat på typ två år... och mycket hinner hända på den tiden: Har snart jobbat på samma jobb i 4 år, Oj va tiden går! Inte för att jag vill byta, även om det har varit stressigt och frustreran...

Av Rebecka - 8 januari 2012 15:59

Hej, Alltså jag måste ju vara en av de sämsta på att blogga när jag skriver ett inlägg jag inte ens följer upp  Hur som helst så hade Angelica rätt jag var Babydoll från Sucker Punch.   Bild på mig finns på syrrans blogg vid den tid de här s...

Av Rebecka - 16 september 2011 15:37

Hej! Ja, nu var jag här igen. Det var ett rätt bra tag sedan jag skrev men det är för att jag helt enkelt inte haft tid och sedan glömt bort det...   Nu har jag i varje fall semester som började i måndags. Då tänker kanske vissa "vad  semestrar...

Av Rebecka - 6 juni 2011 22:34


 Heej! Ja den senaste veckan har varit jätte bra! Amanda har varit här med sin katt och vi har gjort massor och ingenting. Vi var och handlade tillsammans, det blev dyrt, men det behövdes. Hon hängde med till stallet i lördags, tro det eller ej, fö...

Ovido - Quiz & Flashcards