Embrace the day

Alla inlägg den 5 december 2010

Av Rebecka - 5 december 2010 16:54

Halloj!

Idag har det varit fart och fläckt ända tills nu.

Började med att pappa skulle till jobbet vid 7 tiden på morgon och jag var tvungen att följa med för att inte bli utan bil resten av dagen. När jag kom tillbaka hem så gick jag och la mig igen och sov till ungefär 09:50. då fick jag ett sms av Carina som har sin häst i samma stall som vi har Molle. Jag skulle nämligen provrida Ida (Carinas häst) för första gången och vi bestämde att vi skulle mötas kl 1 i stallet.

 

Fick inte in bilderan jag tog på datan så det fick bli den här :)


Jag klev upp, åt frukost och sen bar det av till stalle. Var där vid ca kl.11 för att fara en sväng på Maran med Molle. Det gick super bra, han kändes pigg men arbetsvillig :) När jag kom tillbaka till stallet kom Carina. hon tog in Ida medan jag fixa med Molle. Provridningen gick jätte bra. Carina logerade henna utan mig på först och sen satt jag upp. Ida var lätt och skön att sitta på.


När jag väl tog mig hem hann jag inte mer än hämta 2 lådor ved innan pappa ringde för att få skjuts hem. Och nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Blir att åka tillbaka till Bergsviken ikväll.

Nä nu ska jag ge mig :)


Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards