Embrace the day

Alla inlägg den 30 december 2010

Av Rebecka - 30 december 2010 23:41

Hej.

Nu är jag hemma... ja, i Alvik vill säga. Jag vet inte riktigt vad jag ska kalla det längre för just nu har jag två hemma. Hemma i bergsviken och hemma i Alvik. De flesta  som känner mig skulle nog säga att Bergsviken är hemma nu eftersom jag bor där största delen av veckan och betalar för det själv. Men jag måste säga att hur skönt det än är att bor själv nu för tiden, vilket jag föredrar, är det ändå skönt att komma hem och bli smått bortskämd av mamma och pappa med färdiglagad mat och en varm säng.


Oj, vad det drog iväg. Det var inte det jag tänkte skriva om utan hur min dag varit. Det har varit full rulle på jobbet vilket passar mig utmärkt eftersom jag hatar att inte ha något att göra. Amanda kom med bussen när jag slutade och vi åkte hem tillsammans. Och nu sitter jag här mätt och belåten efter en stor bit pizza och lite chips. Syrran och jag har provat ut morgondagens outfit och lekt med min nya kamera:

   

Dessa togs igårkväll ^^

   

Amanda är inte som alla andra barn ;)

Ja mer än så hade jag inte att säta så... Natti natti.

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards