Embrace the day

Alla inlägg den 25 december 2010

Av Rebecka - 25 december 2010 21:21

Hej.

Tänkte egentligen inleda detta inlägg med något som: "Dagen började som vanligt med..." sedan fortsätta med att berätta om dagen men... nä, idag ska det handla om mig på ett annat sätt.


Jag är en nörd... en nörd, nörd, nörd... Och hur är jag en nörd. Jo, jag är en anime-, manga- och hästnörd. Vet inte hur många som redan vet det om mig men så är det :P Jag älskar att se på serier på min fritid när jag inte är ute med hunden tillexempel.


Folk brukar fråga vad jag gör när jag sitter vid datan? Jag sitter inte på Facebook eller bloggar hela tiden. Jag ser serier som Ranma ½, Inuyacha, Ouran high school host club m.m

     

Är för tillfället inne på 4:de sesongen av Pokemon 

 

Riktigt bra ;)


Sen så fort jag kommer hem till mamma och pappa är det hästen som gäller ^^ och efter det lite mer anime. Som sagt jag är en NÖRD! o.O


Men du vet att du älskar mig ändå

 

Ses^^  

Ovido - Quiz & Flashcards