Embrace the day

Alla inlägg den 29 december 2010

Av Rebecka - 29 december 2010 21:12

Halloj!

Ännu en dag har passerat med mer eller mindre intressanta händelser. Jag har haft en riktigt trevlig dag och jag hoppas du också haft det. Tänkte uppdatera lite vad som hänt i veckan och kan börja med att säga att jag har stigit upp kl. 07.00 tre dagar i rad för diverse anledningar.Det händer inte så ofta längre och jag måste säga att jag kände det i hela kroppen.



Måndag började jag inte jobbet fören kl. 12.45 men steg lika fullt upp kl 7 för att hinna duscha och ta ut hunden innan jag for in till stan. Och eftersom det är mellandagsrea just nu så kändes det lämpligt att försöka hitta en vinterjacka.

<--- Den blev det och jag är jätte nöjd!


Jag köpte även ett halvlitermått till hundmaten, två filmer: Sex and the City (första) och Stardust, sen köpte jag en kamera... Detta var ett typ av roligt inpulsköp, men faktiskt ett behövligt ett. Jag har fått sånna problem att sätta in bilder från telefonen i datorn att jag höll på att bli Galen!

Tada!

Tehehe. Den fungerar riktigt bra och är lätt att använda. Inget tjorv när bilderna ska in på datorn, den är liten och smidig att ta med sig, 12 mp och ja, allt det där ;P Nu ska här fotas!


Tisdag började jag jobba kl. 09.00 för att vi skulle börja med inventering av kläder. Då fick jag även vara med på morgonmötet(Detta händer inte så ofta) och det var rätt trevligt. Jobbade efter det nonstop men undantag för lunchen och slutade dagen kl.19.00


Och så kommer vi till idag, Onsdag. Idag klev jag åter igen upp kl.7 och jag måste säga att jag hade svårt att ta mig upp eller egentligen hade svåst att hindra mig själv från att lägga mig igen. Detta känns lite konstigt eftersom jag förut har varit en morgonpigg människa. Förutom hemma hos mamma och pappa :P


Slutade jobbet kl.14.15 och det bar av hemmåt. Det har varit kallt idag, har inte stuckit ut näsan i onödan direkt men jag tog ändå en ganska lång promenad med Emma idag.

 

Hon älskar när man kastar snö på henne. Se kamrean har redan kommit till användning.

Jag har diskat, städat och sett tv ända tills nu då vill säga. Ja, med vissa pauser för rastning av hunden. Och nu mina vänner tänker jag gå och sova för jag är jätte trött.


Ses^^


Ovido - Quiz & Flashcards