Embrace the day

Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Rebecka - 15 juni 2010 21:50

Halloj :D

Det var ett tag sedan jag skrev ;P har hänt ganska mycket...

 

Vi har varit på studentbal ^^

 

slagit 2:orna i norrstrand ;)

 

och tagit STUDENTEN!! >.< Oj! vilken härlig fest det blev :D saknar er alla redan :')


I söndags bar det av upp till Vittangi :) skogsplantering ;P

Började plantera igår, måndag, fast då var inte Sara med för hon var tvungen att ta ut penisilin och apoteket stängde en dålig tid. Men, men det gjorde inte så mycket :) Jag la 13 lådor :) Och fick snyta mig lika många gånger tror jag... jag har blivit asförkyld! Så nu kan jag knappt prata....


Ja vad hände idag :) Sara kom med till skogen idag. Vi la bara 7 lådor, men det var för att vi slutade så tidigt. Det skulle inte räcka med plantor till imorgon eller något sånt :P Aja de blir nog bra ^^ En positiv sak är i alla fall att man får kondition :D Det dåliga är att jag inte blir direkt friskare :P

Nä nu ska jag nog gå och sova :)

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards