Embrace the day

Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Rebecka - 29 juni 2010 18:08

hejsan :)

Dagen började med att stiga upp och ge hunden mat vid kl.07.00 och den la jag mig med henne en stund i sängen. Mamma ringde mig vid 8 för att se om jag hade vaknat :) Så efter det gick jag till huset och åt frukost :)


Vid halv 10 bar det av in till stan för att fara på arbetsförmedlingen och skriva in sig där. Det gick bra och jag skulle komma in igen efter nån dag och snacka med en arbetshandledare (heter de så?) :)När jag var klar där for jag och parkerade i stan och mötte sedan upp med Amanda, Tim och Victor ^^ JAG HAR SAKNAT ER!! ^^ Vi gick in på Intersport på Smedjan, Victor skulle köpa en pull ups-stång (Heter de så?) och sen gick vi och köpte sushi! :) Vi tog de med oss och satte oss i Hermelinparken för att äta :)


Efter att ha myst i gräset en stund gick vi och köpte mjukglass :) Det var sååå gott! Sen gick vi på stan ett tag till innan vi åkte hem :) Killarna hängde med mig hem en sväng och drack lite kaffe :)

Nu sitter jag här och försöker få tiden att gå. Hunden sover äntligen :P Sen hade jag inte så mycket att säga :P

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards