Embrace the day

Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Rebecka - 18 juni 2010 23:52

Ja då var det fredag och införhelgen står 'sova' högst på listan :P Nu ska jag bli frisk!! Vet inte om det kommer funka men med lite vilja så blir det nog bra ;P


Igår var vi och brände i skogen ;) Vi var ute i 13 timmar, det var drygt! Men det var samtidigt lite skönt med omväxling :) Fast det skulle ju inte ha skadat om vi hade haft med oss lite mer mat :P

Började brinna på fel ställe också... kararna fick det att låta som att det var helt lungt men när Sara fick och kollade tyckte hon inte att det såg så lungt ut. Det gick i varje fall bra :)


idag har vi planterat igen. Solen låg på som f*n och snacka om att vi har svettats. Dessutom kom myggen för första gången på allvar. Det var en tung dag och det var mycket skönt att få åka hem sen :)


Nu sitter jag här i alla fall. Klockan är 1 min över 12 och jag tror jag ska gå och lägga mig. Man blir ju inte direkt friskare av att sitta här. Jaha, nu börjar det komma in mygg :P Aja, god natt :)


Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards