Embrace the day

Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Rebecka - 19 juni 2010 10:49

God dag eller god morgon :)

Den här dagen kunde inte ha börjat värre.. Vaknade ca kl.04.30 av att det kändes som om någon körde in en kniv i örat på mig... ögonen var lite smått ihopklibbade men det åkte bort ganska snabbt när tårarna från smärtan kom. Mellan då jag vaknade fram till kl 7-8 har jag somnat till och från men eftersom de gjorde ont när jag rörde huvet så var det mycket fattig sömn.


Nu gör det inte lika ont för jag tog 2 alvedon vid 8 tiden. Hoppas det går över till på måndag så att man kan börja jobba igen. Känns ju inte så bra att måsta åka hem efter att bara ha jobbat en vecka när det var tänkt att vi skulle vara här i två veckor :P

Låt oss hoppas på det bästa :)


Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards