Embrace the day

Alla inlägg den 8 september 2009

Av Rebecka - 8 september 2009 16:39

   tja

idag har det varit en lugn dag som starade med engelska B där vi för tillfället ser på filmGlad (boys don't cry)

vi håller på att jobba med genus...

sen började vi med en ny kurs innom häst lära som heter foderlära dåär vi ska få lära oss att räkna med foderstater, vad olika foder är bra för osv.Skrattande

sen efter lunch var de mer häst som gälldeFlört jag fick rida en av de nya hästarna som heter "some boy" eller "sombie" de var mtk fart i han, han var itte tung och vinglig, lätt i skänkeln och svår att sitta på.... men de var nånting som jag bara älskade med honomSkrattandeTungan ute

min middagFlört

har redan ätit min midag så vet inte vad jag ska hitta på... de blir till att mysa framför brasan på grans ikvällGlad de blir nog kulFlört

men nu ska jag ge mig :) ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards