Embrace the day

Alla inlägg den 10 september 2009

Av Rebecka - 10 september 2009 11:03

tja!

Jag måste börja med att säga att jag har blivit bätter på att skriva än jag var tidigareCool men å andra sidan är det lättare att göra de när man är i Öjebyn eller ja i skolan som nu, än att göra de när man är hemma i Alvik.Tungan ute

men men, vad har hänt "so far"?

Ja, först skulle vi haft gympa men de har stängt av omklädningsrummen för "omrenovering"Obestämd så då spelade vi lite badminton istället utan lärareFlört sen hade vi arbetsmiljö och säkerhet där vi har eget arbete och... ja då spelade vi biljard i villanSkrattande

och nu har vi lunch...men sen blir de lite mer alvar efter lunch då vi har religion och stuga, jag och cicci ska skriva på en kemirapport. Men sen är dagen slut och de blir skönt, ska skriva lite PM och sen ska vi grilla ikvällGlad

men nu ska jag göra nyttaGlad ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards