Embrace the day

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Rebecka - 11 september 2009 17:11

halloj

hade sov morgon till lunch idagSkrattande

så jag sov till ca 10.00 och hoppade direkt in i ducshen. de var sååå skönt, bode med sovmorgon och med en varm duschGlad

till frunsch blev de lasange(om de stavas såFörvånad) och efter de hade jag historia AGlad

efter de har de inte hunnit hända så mkt... vi for till lägenheten, cicci duschade och sen skjutsade cicci hem mig, Bea och Johanna från Ciccis syrras klassGlad

amanda åkte hem innan oss med bussen för hon skulle till älvsbyn så hon var tvungen att åka hem tidigare än oss...

ja och nu sitter jag här och har inprincip gjort de sen jag kom hemTungan ute väntar på mamma, pappa och amanda att komma hem och ska snart gå ner och ätaGlad så vi ses^^

Av Rebecka - 11 september 2009 16:40


       

Tjabba

ja igår kom syrran till oss och vi for till älgest och åt pizza med cicci, tim, johanna, victor och amanda ö i min klassGlad de var riktigt trevligt och gott för den delenSkrattande

sen for vi hem till lägenheter och jag gjorde i ordning pinnbröd medan de andra gjorde nå annatTungan ute 

vid 7 tiden for vi till skolan och spelade biljard... de var jag, cicci, sis och victorGlad i körde de tre gånger så att alla fick vara på varandras lag. först jag och amnda mot cicci och victor, sen jag och cicci mot victor och sis och sist men inte minst jag och victor mot amanda och cicciSkrattande

efter de gick vi till grillplatsen för att göra upp en brasa och efter ett tag började de droppa in folk och i slut ändan var vi: Amanda Ö, Sis, Cicci, Victor och hans bror Petter, Greta, Tim, Sofie, tre tjejer från ettan och jag så klartFlört

vi grillade, sjöng och snackade om allt och inget, vilket var jätte trvligt.


sen blev de sent och de började avbefolkas tills de bara var jag victor sis och rebecca ö kvarGlad

när elden slocknat for vi hem och sovOskyldig

Ovido - Quiz & Flashcards