Embrace the day

Alla inlägg den 29 september 2009

Av Rebecka - 29 september 2009 15:11

Hej

Idag har jag bara haft hund och häst Glad

Hundlektionen gick riktigt bara vi började träna lite apport och sen har jag övat platsliggning och hantering med henne Oskyldig

Platsliggningen gick ändå hyfsat och hon tycker inte att de är allt för hemskt att bli hanterad, dvs. de var skönt. Ja allt utom när man ska kolla tänder och öron, men hon blir inte odräglig då heller.

  


Sen hade vi häst och de kunde ha gått bätter. De fick inte direkt dåligt egentligen men de hade kunnat gå bättre. Vi hade markarb. och jag fick Bellami, ett skäck sto. Hon är jätte trevlig att hantera men de tog ett tag innan jag kom på hur hon fungerade Flört


Och nu har jag typ slutat... Vi har ingen lärare.

Så nu ska jag gå hem Skrattande SeS^^

Ovido - Quiz & Flashcards