Embrace the day

Alla inlägg den 12 september 2009

Av Rebecka - 12 september 2009 21:39

hej

idag har jag sovit till typ 11 och sen kunde jag inte sova nå merTungan ute då gjorde jag först frukort och sen gjorde jag och amanda en ansiktsmask av: avikado, socker och honugGlad  

(kolla in Michelle Phans blogg: RiceBunny.xanga.com) manda med masken påFlört


efter den fina skönhets behandligen for jag till stallet där de var full rulle, då de hade en clinnik, western lektioner(läs mer på MinMolle.bloggplatsen.se).

körde så klart dit efter som... jag tagit KÖRKORTETSkrikandes

men menOskyldig sen då, jag sen har de inte hänt mer än att jag har suttit vid datan medans folk har sprungit fram och tillbaka och in å ut ur de här rummetTungan ute och nu ska jag dra. 

ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards