Embrace the day

Alla inlägg den 25 september 2009

Av Rebecka - 25 september 2009 09:53

hej

Nu jäklar ska de bli ordning på hunden Flört Nu har jag dragit ut ett progam till allmänlydnadspasset Skrattande

De innebär alltså vanlig vardags lydnad, fast jag ska ha praktiskt prov i de och så klart finns de vissa bestämmelser man ska ta hänsyn till för att göra provetGlad

Momenten:

1. Kvarsittande med störning
2. Möte med andra hundar på stig eller gångväg
3. Sitta tyst i bil
4. Gå fint vid sidan
5. Hantering och visitation av föraren och annan person
6. Inkallning utan störning
7. Inkallning med störning
8. Stoppkommando
9. Passivitet
10. Nosaktivering
11. Valfritt moment

Läs mer på SBKs hemsidaTungan ute

Har hund just nu men jag måste först leta info om "grenen", så jag har nått att följa Tungan ute

I min hund grupp är det jag och Amanda som ska göra dettaSkrattande 


Vad har nu hänt när jag inte skrivit. Jo, Inka har flyttat inFlört jag och Cicci var hos Krille och badade tunna igårSkrattande De var jätte skönt i vattnet men askallt i luften så men ville inte stiga upp direktTungan ute

Sen har de inte hänt så mkt... Har varit jätte trött hela veckan och de hjälpte inte direkt att vi bara sov 4 timmar inatt.....Obestämd

Men, men nu ska vi inte klagaGlad Nu är de fredag och Amanda ska komma och hämta mig med volvonSkrikandes Hon har tagit KÖRKORTET nu SkrattandeSkrikandes

Och nu ska jag åter gå till lektionen. ses^^

Inka  

Ovido - Quiz & Flashcards