Embrace the day

Alla inlägg den 10 januari 2010

Av Rebecka - 10 januari 2010 17:10

Hej!

Idag är sista dagen på lovet :( Hade önskat att det var en vecka till... Men man kan inte få allt.

Jag kan ju börja med att säga vad som hände igår. Det började som vanligt med att jag vaknade ca halv 1 av att mamma kom in och väckte mig :) Då satte jag igång med att läsa i min bok som heter Skadad. Efter si sådär 2 och ett halvt kapitel fick jag inte ligga i sängen nå mer så jag steg upp och åt frunch :) Läste lite till och satte mig sedan vid datorn för att se en film :)

Då ringer Sara och frågar om jag skulle till Pentryt. Hade inte tänkt de då jag inte hade någon skjuts, men Erik var så snäll och skjutsade oss ^^

Så vid 10 kom Sara och Erik och hämtade mig och sedan hämtade vi Ben. Vi kom in på Pentan och där står.. Amanda och Tim och välkomnar oss :D Till att börja med var det ganska dött men vid 12 snåret började de ramla in mer folk ;P Vi hade jätte kul och dansade så mkt vi orkade i den kvaka lokalen och for sedan till Max vid halv 2 tiden ;)

Efter ett mål mat kom Erik och hämtade oss :) Jätte snällt av han ^^

och jag sov hos Sara för enkelhetens skull :)


Så vad hände idag? Jo vi vaknade vid 12 av att Anette (Saras mamma) kom och väcke Ben. Jag och Sara steg upp vid halv 1 och åt frukost. Då ringde mamma och sa att hon var i stallet så när jag hade ätit och när hon var klar i stallet kom hon och hämtade mig :)

När vi kom hem bytte vi om och gick på en promenad med hundarna :) De är noll-gradigt ute så det är helt underbart gå väder ^^

Efter de har jag hjälpt mamma att föra över lite bilder från hennes telefon till datan så vi kunde sätta in dem på vår MinMolle blogg :)

Och ja, sen har jag sett en film och ska se en till i väntan på att maten ska bli klar :) Hade bra :D

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards