Embrace the day

Alla inlägg den 18 januari 2010

Av Rebecka - 18 januari 2010 19:45

Halloj!

Cicci är på väg nu ^^ Hon ringde och sa de >.<

Men vad har jag gjort idag då?

Ja, som vanligt var de skola. Första lektionen var kemi, sen hade vi religion och efter en god lunch :) hade vi hund. Den sista lektionen var faktisk riktigt kul:) Tränade agility med Inka och de gick riktigt bra ^^ precis som igår :)

Sen vimsade jag runt på skolan innan jag gick hem...


När jag kom hem slog jag på datan och satt vi den ett tag tills Inka behövde ut vid fem tiden :) Vi tog en promenad och när vi kom tillbaka gjorde jag middag och satte mig vid tv och åt. Nu såhär tre timmar senare när jag skrivit de här upptäckte jag... Min dag har inte varit speciellt intressant ;P

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards