Embrace the day

Alla inlägg den 17 januari 2010

Av Rebecka - 17 januari 2010 01:00

Hehe hej :)

Ja, nu är kloclan mycket igen :P 

Idag vaknade jag hos Victor vid 10 och gick hem för att ge Inka mat :) Jag gick sedan på affären för att handla frukost :P Efter de åt jag och satte mig vid datan, skrev på en historia uppgift, fick tråkigt och hade lite kul med smink :D...

   

...tills klockan var ca 15.00 då gick jag för att träna agility med Bea på Grans :) Det gick bättre än väntat :) Hon ville till och med busa :)

Efter de satt jag ett tag till vid datan då jag fick besked om att Lottie, Victor och Tim skulle se film. när jag var halvvägs där plockade Tim upp mig när han kom från sig :)

Efter filmen, Sweeney Todd, fick jag skjuts tillbaka till lägenheten och nu sitter jag här sedan några timmar tillbaka. Ska gå och sova nu :)

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards