Embrace the day

Alla inlägg den 30 januari 2010

Av Rebecka - 30 januari 2010 21:17

Hej

Dagen började med att jag for till stallet. For in efter maran, skritt, trav och galopp :) När jag kom hem bytte jag om och familjen for för att först skjutsa Amanda till jobbet och sedan handla :) Vi bestämde oss för att äta först, och innan vi skulle beställa så gick jag på toa. När jag kom ut gav jag min jacka till mamma för att kunna tvätta händerna. När jag hade gjort de gick jag och ställde mig berdvid dem och då frågar mamma: "var har du jackan?" jag tittar förvånat på denna och säger den håller du i xD


Ja, sen för vi till stor heden och handlade och när vi kom hem tränade vi lite på den ny inköpta piladesbollen ;) gick inte så bra men, men...

Nu har Sara har kommit hit och vi ska äta ostbricka och se på MIB 2 :)

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards