Embrace the day

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Rebecka - 11 januari 2010 18:10

Hej...

Nu har vi åter igen intagit skolan efter ett härligt lov... för kort lov... för lite sova lov... mycket festar lov... jag var lycklig...

Ja, jag vet att jag inte är den enda skoltrötta personen där ute och till er som känner som jag vill jag säga; Håll ut ett tag till :)

Det värsta med att börja skolan efter ett mindre lov är att allt sätter igång precis som det slutade... Med mängder av skolarbete plus lite rester som inte gjort innan lovet (dumt val!). Till veckan har jag : engelska, svenska och hund. Då har veckan alltså bara börjat så mer lär dycka upp innan veckan är slut -.-

Dagens enda possitiva punk var att vi hade sovmorgon. :) Kom dock försent men de ska vi inte gå något djupar in på :P

Dagen är inte slut än och förhoppningsvis slutar den bra :)

(Jag har som ni kanske ser ändrat min bloggs utseende men den är inte riktigt klar än ;)

Ses^^

Ovido - Quiz & Flashcards